5 najważniejszych korzyści z reklamy cyfrowej dla małych firm

1. Opłacalne

Reklama cyfrowa jest opłacalna, zwłaszcza w porównaniu z tradycyjną reklamą, która jest znacznie droższa. Dla małych firm koszt jest, co zrozumiałe, dużą sprawą. Muszą bardzo uważać na to, w jaki sposób i na co wydają swój budżet, ponieważ ich zasoby są ograniczone. Jeśli jesteś właścicielem małej firmy i zdecydujesz się na tradycyjne reklamy, takie jak reklamy drukowane, billboardy, reklama telewizyjna itp., Lepiej przygotuj się na wydatki. Zatrudnienie projektanta graficznego jest oczywiste, jeśli chcesz, aby reklamy wyglądały na profesjonalnie zaprojektowane. Oprócz kosztów zatrudnienia projektanta istnieją również opłaty za umieszczenie reklamy w czasopiśmie lub gazecie. Teraz możesz zaryzykować i mieć reklamy w telewizji lub radiu. To wspaniałe i otwiera możliwości, ale musisz także zrozumieć, że koszty gwałtownie wzrosną (i zwykle nie za dużo ROI, ale zajmiemy się tym później). Nie masz takich problemów, jeśli zdecydujesz się przejść na technologię cyfrową. Jest znacznie bardziej przystępny cenowo, a są nawet przypadki, gdy może być całkowicie darmowy. Publikowanie na niektórych platformach społecznościowych nic Cię nie kosztuje. Otrzymujesz niezrównany zasięg mediów społecznościowych, oszczędzając pieniądze, które możesz wykorzystać na inne rzeczy. Nawet jeśli inwestujesz w reklamę cyfrową za pomocą Google Ads, Facebook Ads itp., Koszt 1000 wyświetleń lub koszt kliknięcia jest nieskończenie tańszy niż płacenie za billboard lub reklamę drukowaną (która i tak może nie dotrzeć do tak wielu osób!).

2. Szybki i łatwy w planowaniu

Zaletą reklamy cyfrowej jest szybkość i łatwość planowania. Tego samego nie można powiedzieć o tradycyjnej reklamie, którą należy zaplanować z dużym wyprzedzeniem. Może to potrwać tygodnie, a nawet miesiące. W przypadku reklamy cyfrowej tak nie jest. Czas realizacji cyfrowej kampanii reklamowej jest o wiele szybszy niż w przypadku tradycyjnego marketingu.Załóżmy, że nagle zdecydowałeś się na sprzedaż jednego ze swoich produktów w ostatniej chwili. Jeśli korzystasz z technologii cyfrowej, możesz uruchomić kampanię reklamową niemal natychmiast, jeśli masz czas i wiesz, co robisz. Tradycyjne sklepy marketingowe z natury nie są tak elastyczne, aby działać tak szybko. Wszystko, czego potrzebujesz, to kliknięcie kilku przycisków, a wkrótce możesz zobaczyć swoją reklamę, aby świat mógł ją zobaczyć. Przejście na technologię cyfrową daje również możliwość wprowadzania szybkich zmian w dowolnym momencie. Czas jest tak ważnym towarem w biznesie, a tym bardziej dla małych firm i startupów. Możliwość oszczędzania czasu oznacza, że ​​istnieje lepsza szansa na uzyskanie zwrotu z inwestycji (ROI) znacznie wcześniej.

3. Łatwy do śledzenia

Ponieważ reklamy cyfrowe są łatwe do zaplanowania, można je również łatwo śledzić. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o swojej kampanii reklamowej, możesz natychmiast dowiedzieć się o swojej cyfrowej kampanii reklamowej. Chcesz wiedzieć, co dla Ciebie działa, a co nie? Opcja cyfrowa ułatwia ci pomiar wszystkich ważnych aspektów kampanii. Tak, mówimy tutaj o analizach. I powinieneś go użyć, aby zobaczyć, co się dzieje z wieloma aspektami kampanii reklamowej. Na przykład Twoja witryna ma regularny biuletyn e-mailowy i chcesz wiedzieć, ile osób regularnie go otwiera. Rozwiązanie? Po prostu śledzisz, ile osób znajdujących się na twojej liście e-mail i odbierających newsletter faktycznie go otwiera. Jeśli chodzi o Twoją reklamę, możesz po prostu śledzić, ile razy kliknięto tę reklamę. Następnie możesz porównać go z liczbą wyświetleń reklamy. Korzystając z przykładu z billboardu, możesz zapłacić więcej za billboard niż za reklamę na Facebooku. Ale w przeciwieństwie do reklamy na Facebooku, nie wiedziałbyś, ile osób widziało billboard, ich dane demograficzne, gdyby rezonował z nimi itp. Spraw, aby analizy działały na Twoją korzyść, zwłaszcza że jest to jedna z głównych zalet reklamy cyfrowej.

4. Łatwy w aktualizacji

Ponieważ reklamę cyfrową można łatwo śledzić, łatwo ją również aktualizować. Jest to niezwykle pomocne, jeśli chcesz wprowadzić zmiany w kampanii, zarówno duże, jak i drobne.Co jeśli nagle pomyślisz o lepszym przesłaniu niż ten, który opublikowałeś wczoraj? Lub ten, który wydałeś kilka godzin temu? Co jeśli prowadzisz krótką, tymczasową wyprzedaż w swojej witrynie? Wszystko, co musisz zrobić, to zaktualizować wiadomość za pośrednictwem platformy reklamowej, niezależnie od tego, czy korzystasz z Google Ads, Facebook Ads Manager itp. W przypadku tradycyjnej reklamy nie można dokonywać tego rodzaju aktualizacji. Można powiedzieć, że nie ma odwrotu po wysłaniu reklam. Jeśli utkniesz w reklamach offline, najlepszym środkiem ostrożności jest podwójne lub nawet trzykrotne sprawdzenie wszystkiego przed wysłaniem, kopiowanie, projektowanie, kolorystyka, wszystko o kampanii reklamowej.

5. Ukierunkowane

Reklama cyfrowa jest ukierunkowana. Oznacza to, że masz absolutną kontrolę nad tym, kto faktycznie widzi reklamę. A może, co ważniejsze, możesz upewnić się, że Twoja reklama jest wyświetlana tylko tym, którzy są nią naprawdę zainteresowani. Co umożliwia ukierunkowanie reklamy cyfrowej? Umożliwia to wiele narzędzi udostępnianych przez platformy takie jak sieci społecznościowe. Załóżmy na przykład, że masz linię ubrań dla dzieci. Chcesz zintensyfikować kampanię reklamową dla produktów linii przeznaczonych dla dzieci w wieku od dwóch do trzech lat. Możesz kierować trafne słowa kluczowe, które rodzice wyszukaliby w Google wokół Twojego produktu, lub możesz kierować reklamy do rodziców małych dzieci bezpośrednio w mediach społecznościowych! Kolejną oczywistą, ale dodatkową zaletą przejścia na technologię cyfrową jest nieograniczony zasięg. Po prostu nie da się tego pokonać, ponieważ możesz znajdować się w dowolnym miejscu na świecie i nadal docierać do wszystkich, którym chcesz sprzedawać swoje produkty lub usługi. Wyobraź sobie, jaki wpływ może mieć taki globalny zasięg dla twojej małej firmy. Pozwoli ci wyjść poza to, co wcześniej uważałeś za granice i pozwoli ci połączyć się z większą liczbą ludzi. Osoby te mogą następnie stać się docelowymi odbiorcami, czyli potencjalnymi klientami. W minionych dziesięcioleciach mała firma o ograniczonych zasobach nie mogła mieć nadziei, że będzie czymś więcej niż zwykłym sklepem stacjonarnym. Ale teraz to już nie jest prawda. Rewolucja cyfrowa zbliża się wielkimi krokami i nie ma powrotu dla każdej branży, która zdecyduje się być jej częścią. I wreszcie, rola reklamy cyfrowej w zwiększaniu ROI firmy. To jest ostateczny cel dla każdej firmy, dużej lub małej. Nie ma tajemnicy, aby to zrobić. Wszystko, czego potrzeba, to pracowity zespół, który rozumie, czego potrzeba, aby osiągnąć sukces, w połączeniu z odpowiednią wiedzą. Pomaga także wizja i dalekowzroczność w celu ustalenia właściwych celów. A przejście od razu do cyfrowego modemu na pewno się opłaci wcześniej niż później.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *